Informace FÚ ve Velkém Meziříčí

5.3.2012

INFORMACE FINANČNÍHO ÚŘADU

 

Dovolujeme si Vás upozornit na to, že se blíží období podávání daňových přiznání k dani z příjmu fyzických osob. V letošním roce bude končit lhůta pro podání daňových přiznání v pondělí dne 2. dubna 2012.

Na Finančním úřadu ve Velkém Meziříčí budou od 12. března rozšířeny úřední hodiny pro veřejnost na všechny pracovní dny a to:

12.3. - 16.3, 19.3. - 23.3.2012

podatelna, přejímka daňových přiznání, poskytování informací:

pondělí, středa 8:00 - 17:00

úterý, čtvrtek, pátek 8:00 - 13:30

pokladna  

v obvyklých dnech

pondělí, středa 8:00 - 16:00

 

26.3. - 30.3.2012 

podatelna, přejímka daňových přiznání, poskytování informací:

denně  8:00 - 18:00

pokladna

denně 8:00 - 16:00

pátek 8:00 - 13:00

 

2.4.2012

podatelna,  přejímka daňových přiznání a poskytování informací:

8:00 - 18:00

pokladna

8:00-16:00

 

Stejně jako v loňském roce budou v rámci zlepšování služeb České daňové správy zaměstnanci finančního úřadu poskytovat ve dnech 21. března a 28. března 2012 službu pro občany Velké Bíteše a okolních obcí v zasedací místnosti Městského úřadu ve Velké Bíteši a to v době od 12:00 do 17:00 hodin. V rámci této služby budou poskytovat základní informace k vyplnění daňových přiznání, zajistí převzetí daňových přiznání, provedou kontrolu jejich formální správnosti a případně odpoví na dotazy. Tiskopisy daňových přiznání jsou k dispozici na podatelně Městského úřadu ve Velké Bíteši.

Daňové složenky pro placení daně z nemovitostí obdrží všichni poplatníci poštou do svého bydliště v průběhu měsíce května tak, aby mohli provést úhradu nejpozději ve čtvrtek  31. května 2012. Složenky budou vyplněny tiskem včetně výše daně, nebo zálohy v případě daňové povinnosti vyšší než 5000 Kč. Složenku obdrží i poplatníci, kteří již v mezidobí (před termínem) daň uhradili. V tom případě jim bude složenka sloužit pro kontrolu případně k doplacení rozdílu, pokud provedli úhradu nižší. Daňové složenky k dani z nemovitostí budou opět zpracovávány a rozesílány centrálně Ministerstvem financí a poplatníkům, kteří mají nemovitosti v působnosti více správců daně v rámci jednoho finančního ředitelství budou v jedné obálce doručeny složenky pro všechny tyto správce. Pokud má poplatník nemovitosti v působnosti více finančních ředitelství, obdrží složenky obdobně, ale v obálce zvlášť za každé finanční ředitelství. Současně si dovolujeme upozornit, že složenky při platbě na poštách jsou zpoplatněny.

 

Ing. Karel Štourač

ředitel, v.r.


Městys Křižanov

Benešovo nám. 12
594 51 Křižanov
 
IČ: 00294616

Tel.: 566 543 294-5
Fax: 566 543 495
mestys@krizanov.cz

Po 7:30 - 16:00

Út 7:30 - 14:30

St 7:30 - 16:30

Čt zavřeno

7:30 - 14:00

polední přestávka 11:15 - 11:45

© 2013 AdminPro 2013 | Autograph | redakční systém AdminPro | SPRÁVA WEBU

Foto: Miroslav Čarek

Automatické rozesílání aktualit
do Vašeho e-mailu.
spam ochrana: